Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 31. decembra 2015

Posledné hodiny

Stúpajúca kvalita prežívania, klesajúca kvantita písania :)

Stacy je na nervy z delobuchov, ja by som hádam radšej už spala. Ale človeku to nedá, tak už teda počkám na tú polnoc.Roztiahli sme v obývačke gauč, aby sme mohli všetci spolu pozerať telku. Ako dieťa som to s našimi milovala. Lenže vtedy v tej telke bolo čo pozerať :( A mali sme obrovské poháre, do ktorých sme aj my dostali pár kvapiek ružového šampusu. A ten voňal. A jednohubky...mávali sme ich nozaj len na Silvestra. A všetko to bolo akosi slávnostnejšie.

Uplynulé dni čistá pohoda, návštevy, prechádzky, rozprávky, spoločenské hry, stavebnice, knihy...



vyrábali sme bomby do kúpeľa
zdravé mlsotky od Robka :)


v Malackách bol toho roku prenádherný a obrovský vianočný stromček


a toto už je náš nový anjel

a príroda blázni



A uplynulých 12 mesiacov? Extrémne výkyvy. Pridobré a prizlé, takmer nič medzi tým.
A (takmer) všetko dobre dopadlo. 











Pikantná bodka na záver - novoročný pozdrav od (teraz už bývalého) zamestnávateľa. Neverila by som. A som naozaj rada, že sme to vzájomne zvládli takto .Odchod typu pálim mosty je vlastne zlyhaním. 
Do nového roku vstúpim tentoraz bez akýchkoľvek "otvorených úloh". Žiadny zásadný cieľ, len želanie, nech  všetko ostane tak, ako to je. Nech sme zdraví a spokojní. Viem, že i to je dosť neskromný wunsch.

Želám vám všetkým nádherný, mierový rok 2016 v znamení lásky, rodinnej pohody, zdravia a porozumenia. 

Ten môj začína v zelenej farbe nádeje.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára