Celkový počet zobrazení stránky

streda 13. januára 2016

Nový rok

Hanba mi, trinásteh januára už je....

Milí "čítači" , dúfam, že ste do nového roka vplávali zdraví s úmyslom riadne si ho užiť:)

Ja áno. Naplno.

Neviem ako to môžem vedieť, ale cítim, že toto sú tie pravé roky. Ideálny vek detí (je s nimi stále viac srandy), kompromisný stav domčeka, partnerská súhra (ale ešte nie obohranosť). 

Ak mám náhodou nábeh na maniodepresie, tak toto je tá krásna manická fáza :)



"vesmír dáva znamenia vraj máme mat
Piesok bude z kameňa Ja žijem rád"
P.H.

V novej práci sa už po necelých dvoch týždňoch cítim ako ryba vo vode. Osobný život mi kvalitatívne skočil niekam úplne inam. Mám čas. Veľa voľného času. Mám Kraft. Mám chuť. Stíham čudné veci. Napríklad pohyb. Počkám si ako dlho ma to bude baviť :) Lebo ja s apoznám. Všetko ma baví veľmi intenzívne a - veľmi krátko:) Lákavo tu na mňa žmurkajú "ježiškovské" knižky...takže Dobruuuu!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára