Celkový počet zobrazení stránky

streda 9. decembra 2015

Všetko naj, Láska!

Moje zlato má dnes narodky. A urobili sme si krásny deň, vrátane napríklad takej exotiky, že sme spolu prvý raz boli v 5D kine...ja viem, smiešne, ale pre nás zážitok. Vybrali sme si, našťastie, detský príbeh so snehuliačikmi - a aj tak sme mali čo robiť:)) A potom podvečer jedno nádherné, ľudské stretnutie po rokoch - ešte stále je mi teplo na duši.

Včera sme s deťmi večer popri vianočných koláčikoch stihli narýchlo tatinkovi aj tortičku upiecť,


Ale toto všetko úplne zatienil večerný šok - vypadlo nám kúpeľnové okno. Rovno do vane, ktorú len pár minút predtým Miška opustila. Nemôžem na to ani myslieť, čo by sa stalo...
Do šľaka je toto normálne? 


Takto sa rozpadol pánt. A ako bonus - rozbil kus vane. Takže už naozaj musím zohnať niekoho na smaltovanie. Ja tú vaňu meniť nechcem, má takmer 80 rokov a je parádne hlboká :(


A hoci ma to štve, som neskonale vďačná, že až tých pár minút po Miške....
Tatinko to provizórne upevnil a zajtra to musíme dať do poriadku, ako aj prekontrolovať pánty na celom dome.

Dobrú nocku bez technických katastrof želám!



1 komentár: