Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 27. decembra 2015

Vianoce

Krásne a pokľudné. S ľudmi, ktorých milujem. Bohaté a farebné. Dojemné.


Niekoľkonásobné. 
Najskôr s Katkovcami, potom s mojou maminkou a bratom a jeho rodinkou, ďalší deň s Igorkovou maminkou a jeho bratom s rodinkou.

konečne sme odskúšali raclett
celkom milá alternatíva grilu v zimnom čase


prskavkovali sme 


vianočná kytica z bielych amarylisov
neustále sa mení, otvára ďalšie kvety





nemám ešte fotky spodstromčekové, ale aspoň túto, 
kde je Miška ako upírka so svietiacimi očkami

Chcem si to pamätať. To, že sme tu všetci boli, že nikto nebol v nemocnici, že nikto nemal špeciálnu pooperačnú diétu. To, že tento rok sme stromček stavali s úplne inými pocitmi ako v roku minulom. To, ako ma tento rok príjemne prekvapila moja maminka, ale i napríklad maminka môjho drahého, ktorá nemá rada zvieratá a napriek tomu pustila našu Stacy do obývačky a i kúsok torty od nej dostala :) To, že malinká Zuzinka už vnímala vianoce a evidentne sa jej páči môj drahý a naša Stacy. To ako naša Emi babičku rozplakala svojim vianočným listom. Ako sa obe bambulky tešili darčekom. Ako mi Emi darovala rozprávku, ktorú o našej rodine napísala. Aj to, ako sa tu slastne povaľujeme, hráme Activity, pozeráme rozprávky a sme jednoducho šťastní.

ĎAKUJEM!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára