Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 6. februára 2011

Pár přátel stačí mít.....

Táto chronicky známa skladba od Michala Davida ma napadne vždy, keď nám do domu napochodujú ľudia, ktorí s nami strávia víkend, aby nám pomohli. Nechcem ich menovať, neviem nakoľko majú radi svoju anonymitu, ale som rada, že ich máme, aj keď pravdepodobne o nejakú dobu zmenia svoje pôsobisko a naše stretnutia budú potom už len občasné. Taký víkend mám rada, je tu plno smiechu, detí, dobrej nálady,robota ide míľovými krokmi. Asi takto to kedysi fungovalo na dedinách, susedia si navzájom pomáhali, podržali sa. Je to super zvyk, dúfam že ešte pár generácií vydrží.

Minulý víkend bol presne taký. Kým sme sa my dospeláci venovali stavbe skríň, naše zlatíčka si stihli na hlávky nastriekať kilo rozčesávača s prenikavou jahôdkovou vôňou. Tá je samozrejme príjemná, ale od určitého množstva.....brrrrr. A tak sme ich museli naskladať do vane.
Drobci sa samozrejme tešili.

Víkend to bol výnimočný aj tým, že bolo po vysvedčeniach a naša Miška doniesla prvé vysvedčko z gymnázia. Priznávam, že som sa dosť obávala tohto jej prestupu na inú školu, ktoré obnáša i cestovanie, ale napriek všetkým drobným problémikom, Miška pozitívne prekvapila. A kedže Emi dokonca mala meniny, prišla nás pozrieť aj babička. Obetovala sa a zahrala si  s deťmi hazardné Bingo :)
Toľko uplynulý vikend...Hm, ešte som si našla zopár "sexi" fotiek gastronomického charakteru, ktoré by bolo škoda neuverejniť :)


1 komentár:

  1. Milá Zdenka,

    pri pohľade na troch drobcov vo vani som si hneď spomenula na podobnú fotografiu našich troch teraz už dospelákov. Raz sme ich zachytili presne takto (len vaňa bola paneláková :-) ), s penou do kúpeľa na hlavách.

    A tie gastronomické sexule by som brala hneď ham ham :-)

    Peknú nedeľu ti praje

    Eva

    OdpovedaťOdstrániť