Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 7. februára 2011

Kúpeľňa

V rámci "veľkého tresku" príde toho roku na rad aj prerábka kúpeľne. Túto máme 13 rokov a čas ukázal nedostatky, ktorým sa v budúcnu chceme vyvarovať. Skutočne nekonečné hodiny som strávila hľadaním toho "pravého" obkladu. Napokon smer určila vaňa, ktorú som tu už pred časom zverejnila. Je z prvej republiky, zvonka sivá, zvnútra biela, na nožičkách. Budeme ju ešte renovovať, aby bola ako "nová". Hľadaním som zistila, že obklady tohto retro typu nie sú u nás takmer žiadne a aj tie čo sú, sú nenormálne drahé. A tak som napokon vymyslela túto kombináciu:

 Pričom to vzorované bude dlažba, fialové steny (cca 120cm), nad tým biela listela a nad ňou asi sivá šúchaná omietka.
Keďže do kúpelne narveme tentoraz už i sprchovací kút, neostane nám veľa miesta na nábytok. Ale niečo tam predsa len vojde a to tieto dve skrinky z Ikea:

No a od jesene postupne nakupujem doplnky od kočiek z MMB, ktoré skladujem v krabici a čakám, kedy to bude....

 Tento štýlový odkladač na kefu zaujal i môjho manžela, vraj by ho chcel na pivo...hmmm, možno mu ho občas požičiam, ak ho potom pekne vráti :)
 No a pre pár ľuďkov prikladám sľúbené foto plastového okna, ako to vyzerá, keď chlap "zahorí" romantikou a zapáli sviečky v kúpeľni :)No môžem ho ja neľúbiť?

Tak a stačilo, musím ísť sliepočky zatvoriť a keďže včera som tú moju bandu odflákla len banánmi v čokoláde idem čosi hodiť na plech, nech je pokoj :) Pekný večer a úspešný týždeň všetkým!







2 komentáre:

  1. Zdeni, super! Tá kúpeľňa bude pôsobiť teplo a romanticky. Len si tam už svieťte radšej iba beterkou :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Velmi pekne si to vymyslela! Prosim ta co su to za obklady a aka znacka listely to je?

    OdpovedaťOdstrániť