Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 27. februára 2011

GG a iné radosti


Zatiaľ čo generácia našich rodičov si pri iniciálkach GG bezpochyby predstavila Grétu Garbó, pre mňa je to magický GreenGate, ktorý je úžasný, farebný, jemný, nápaditý, najkrajší a ...riadne drahý :( Ale týmto cukorničkám som proste neodolala a poučená minulým  rokom, keď bola cukornička vypredaná za pár týždńov, objednala som si ju hneď, len čo vyšiel nový katalóg. A tak sa kochám.
Nemám veľmi náladu písať, po dvoch týždňoch trápenia s prieduškami som si na víkend doniesla z práce črevnú chrípku, telo i duša dostávajú zabrať. Už je mi lepšie, ale obávam sa, že to budú mať odo mňa deti, tak som nervózna. Pridám radšej nejaké obrázočky, písať budem, keď budem mať veselú myseľ.

Ruža od mojej lásky...len tak

 Zimné vitamínky
 Vôňa detstva - krupičná kaša, mňam
 Správna dvojka - Miky je skôr samotár, ale Mišku zbožňuje

 To sa tatinkovi pracuje, keď ma takú pomocníčku


1 komentár:

  1. Ahoj Zdeni,
    vieš, že po tých cukorničkách (ružovej) aj ja pokukujem? ... možno dovtedy, kým ju nebudú mať :)
    ... krupicová kaša - to je veru mňam aj teraz na večeru, no a mačky sa takto v posteli vyvaľujú aj u nás, hlavne v tej mojej :)
    Pekný deň, J.

    OdpovedaťOdstrániť