Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 12. marca 2018

Začalo to slnečne

Uplynulý víkend začal prekrásnym počasím.
Nadávkovali sme si letné pocity.



Áno, netreba vždy kopec peňazí na wellnes mať, občas
 úplne stačí mať ten správny štorung.


V podstate som si to ospravedlnila dôkladným vydrhnutím kúpeľne
a to predsa vaňa MUSÍ von :)
Mmch včera dobehol môj brašulko podvečer a dosť nechápal
 že sa mi sušia plavky vonku a tú vaňu už vôbec nie :)


Torta pre naše zlato.
MIŠINKA - všetko naj k dnešným 19 (čooo????) narodeninám!



Tento systém ako vytvoriť viacfarebné zdobítko ma naučila Emka.
Má to z pinterestu...ale i tak, už sa učím ja od nich...


Slnečný štart víkendu však následne zatienil tok noviniek... nejaká hospitalizácia, nejaká ťažká diagnóza a dva prípady, kde príbeh menom život náhle skončil....Človek má chuť kvokať ako sliepka a všetkých blízkych, čo práve toto prežívajú, proste schovať pod krídla
 a hriať ich a chrániť.
Miláčikovia moji, som s vami...

Ďakujem za každé nové ráno.  

A z iného súdka - Miška píše zajtra prvú maturitnú písomku ...práve jej prišla správa od profesorky slovenčiny a teda klobúk dolu, tak krásny povzbudivý a ľudský odkaz...som dojatá i ja.

Tak maturanti - držím palce!
S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára