Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 18. marca 2018

Chudoba česti netratí

alebo ako sme maturovali ...
Keď sa ma niekto opýta ako Miška napísala, moja obľúbená 
odpoveď je : Bez straty na česti!

Táto otázka sa zapíše do análov maturitných písomiek...

Po dvoch stresujúcich dňoch najskôr Miška dala prechod všetkým zakázaným fyzickým stavom, t.j. dovolila si priznať prechladnutie a potom v piatok sa odreagovala babincom, spala konečne vo svojom aj s Katkou..

najskôr "nakúpili" 
(a fakt aj varili!)


potom aj symbolicky pripili (tatinko mal opäť nočnú, tak myši mali raj)


a vôbec pretlachali celú noc, čo považujem za skvelú psychoterapiu
A ráno sa objavila babička devínska, aby cice zablahoželala k narodkám.

Jemné stresíky bolo badať aj na zostavovaní jedálnička :)



A dnes večer sme si konečne otvorili lekváriky na Šumave zakúpené.
A áno, sú výnimočné nielen cenou a obalom, ale i chuťou.
Teplé spomienky.



A inak - chcela by som napísať, že na západe nič nové, ale práve na západe sa toho práve akosi veľa deje...zvykám...v práci novinka za novinkou ale tá naj- naša Nina sa vrátila z cesty okolo sveta tehotná ! Po prvom šoku sa konečne teším s ňou....fu....už len pár mesiacov a vyše roka budeme musieť zvládnuť bez nej...ja neviem, či chceme byť až tak dospelí :))
Asi nemáme na výber. Ale svet sa točí ďalej a momentálne sa konečne aj "naše deti" v práci tak nejako utriasli a máme celkom fajn ucelenú skupinku, s ktorou sa dá všeličo podniknúť.
Emocionálny masochizmus je to občas, ale ja to asi potrebujem.

Tak želám všetkým úspešný štart týždňa, ja mám zajtra babský deň s Emkou,
ideme k lekárke a potom trošku také tie "dôležité babské veci" užiť:) 
Teším sa!

S láskou Z.

Špeciálny pozdrav Anke ako poďakovanie za milé povzbudivé slová! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára