Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 25. marca 2018

Víkend kompenzačný

Urgentne bolo treba čosi iné ako program žienka domáca.
V piatok večer divadielko všetci spolu. Náš žáner, Emi je v stave "vražda je jej hobby".



Sobota večer, marcové rande. 
https://vrbratislava.sk/
Môj nápad (ua som pyšná na seba :))
Skvelé drinky, skvelá obsluha.
Bola som v podmorskom svete, milióny rybek plávali okolo, mohla som chytať sasanky
a obdvovať medúzy...fakt som si to užila. Aj to zľaknute z obrovskej chobotnice :)
Aj to milé žmurknutie veľryby.
A potom som omrkla Paríž a NY a tak...
Igorko dal skôr strielačky, ale tiež sa mu páčilo.
Z výšky eifelovky mi bolo trošku zle, ale i tak odporúčam.


Potom nočná prechádzka Bratslavou, párok v rožku zo stánku :)


Kafíčko v prjemnoprostredí a neskutočne spokojní domov.


Igorko dnes pracoval, ale o chvíľku je tu a okrem neho aj Katkovci, 
takže pred nami krásny večer a plnopočetný týždeň. Teším.

Pekný týždeň!
S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára