Celkový počet zobrazení stránky

piatok 28. februára 2014

1200 kilometrov maďarských - deň tretí

Pondelok ráno. Budíme sa v kempe v Egerszalóku, dávame ešte posledný kúpeľ a vyrážame smer Miskolc.
http://www.barlangfurdo.hu/


Tak na tieto kúpele som bola veľmi zvedavá, najmä z klaustrofobického hľadiska, ale žiadna katastrofa to nebola. Sú zaujímavé, ale po príjemne horúcej vode v Egerszalóku boli trošku studenšie. 

asi najviac sme si užili tmavú sálu s ilúziou nočnej oblohy, vhodne podfarbenú meditačnou hudbou.
no...na foto to tak hodnoverne nevyzerá



naozaj jedinečné, systém jaskýň, aký nevidno. Ale tiež úplne prvé kúpele v Maďarsku, kde musím konštatovať, že je lepšie vyhnúť sa miestnemu stravovaciemu zariadeniu. Naozaj slabota, v Maďarsku sme zvyknutí na čosi úplne iné.

odchod z kúpeľov.
Spali sme na voľnom parkovisku cca 300 metrov od kúpeľov a spalo sa super. Ráno sme našli neďaleko potraviny na nákup pečiva a základných nevyhnutností. Trošku som sa obávala, keď sa ku mne ráno blížil mestský policajt so psami, že to prenocovanie asi bude pokutované alebo čosi, ale iba sa polštinou opýtal, či máme nejaký problém, či potrebujeme pomoc. Zlatý muž, ja som len vonku na čerstvom vzduchu čakala, kým môj drahý v karavane uvarí kávu...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára