Celkový počet zobrazení stránky

sobota 8. septembra 2012

Víkendík

Dnes sa akosi neviem prebrať, v noci som robila šoféra našej slečne, boli zo školy v Nitre v divadle. Dosť dobrý štart školského roka, vrátili sa o polnoci. Pomaly si začínam zvykať, že v jej veku začíname byť dôležití najmä na financovanie a rozvážanie :( 
Ale napokon som sa aspoň k nejakej činnosti vyprovokovala- začala som dlaždiť vonkajší trón. Je to môj prvý mozaikový pokus, tak som sama zvedavá, ako to dopadne.


Inak bol uplynulý týždeň dosť psíkovitý :)




Miminka pri kúpaní vysiela očami S.O.S.

Vyriešili sme "kanalizáciu" v letnej kuchyni
Emi navarila sliepočkám večeru zo starých vločiek a múky

A moja mamulka má konečene po operácii žlčníka a má sa fajn (klop-klop),
tak jej želám už len a len zdravie!










2 komentáre:

  1. Aj na maznanie taká stará ešte nie som :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja ti nabuduce porozpravam, ako to vyzera, ked mas dieta iba na financovanie (rozvaza sa uz sam), ale ja mu to aj tak zatrhnem a bude aj na ine....:)

    OdpovedaťOdstrániť