Celkový počet zobrazení stránky

sobota 15. septembra 2012

Prekrásna sobota

Dnes bol nádherný deň. Pár hodín sme strávili s Claudiou, milé stretko s "minulým životom", ktorá prispela do našej letnej kuchynky krásnymi úlovkami. Ďakujeme!

A po krátkom poobednom spánku (zalomila aj Emi, to nie je moc dobré znamenie :( sme sa vybrali do Abelandu. 


No, doteraz som mala pocit, že robím neuveriteľné veci preto, aby som žila svoj sen, ale po návšteve obydlia tejto rodinky musím konštatovať, že som chabý začiatočník.




mať tak opať tú mladosť a dnešné cítenie - určite by som trvala na svadbe presne na takomto mieste, kytica lúčnych kvietkov a hostina pod holým nebom...možno moje dcéry raz...




drahý mal nápadníčku - ryšavá mangalica si vyskočila až k nemu





Krásny mikrosvet, nie ďaleko od Bratislavy, určite zájdite, nebudete ľutovať. Nechcelo sa mi odísť.

www.abeland.sk














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára