Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 20. septembra 2012

Večer ozaj jesenný

Válam sa v posteli aj s Riškom, čítam si, vyhrievame sa. Drobec už má hotové domáce úlohy, drahý dovára večeru, je mi fajn. 
Literatúra, ktorou ma zásobuje Katka, zlato vláči mi ju z Nemecka
veľmi výnimočne si kúpim niečo u nás, obvykle za minimálne dvojnásobnú cenu :(
a tie vonné sáčky levanduľové majú teraz v KIKu, štyri kusy za jedno Euro!
tatinko priebežne chystá drevo 
po včerajšku, keď Emi opať kradla "spodáre" Miške, kúpili sme konečne aj krpani "podprsenku"
a nie hocakú , ale monsterkovú, to bolo radosti
aj sebe som urobila radosť, určite ste si už všimli v Rakúsku polia kvetov, ktoré 
sú samoobslužné - natrháte si kvietky a do nádobky vhodíte peniaze-
no neviem ako dlho by to vedelo fungovať u nás, ale páči sa mi to, jednak niekto,
kto vlastní pole na začiatku zainvestuje do cibuliek a potom má už len zisk pri minimálnych nákladoch
a ešte aj všetkým okoloidúcim spríjemňuje život pekným pohľadom
Mimi je ťažko sexi 

Správa od blondínky - svoj mobil už mám, bol zapadnutý v aute !






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára