Celkový počet zobrazení stránky

utorok 30. augusta 2011

Večer takmer jesenný

Dnes na mňa doľahla akási únava, polihávam a popíjam čajík s medom. Vonku je už tma a mne to začína pripomínať jeseň.
Cez víkend sme mali na návšteve švagrovcov zo Žiliny a keďže v tom horku, ktoré bolo, ma to nejako do špeci teplej kuchyne nelákalo, skúsila som aspoň jeden recept studený a dopadol na jednotku.

Takže potrebujeme feferónky, baranie rohy, papriku, cibuľu, prípadne zelené rajčiny ( v mojom prípade všetko vlastný chov) a nejaký syr, mala som fetu, ale určite je výborný i kozí, olivový olej, sladkokyslý nálev (dávala som hotový, kúpite v Rakúsku, Nemecku), korenie na syry alebo feferónky, v tom mojom bol bobkový list, sušené čilypapričky, sušený cesnak, horčičné semienko, provensálske bylinky.
Postup je asi jasný - feferňonky a papriky vyčistiť od semienok (pozor štííípe ešte dva dni na rukách), nasplniť syrom a ukladať do pohára striedavo s korením, cibuľou a nakrájaným zvyšným syrom. Zaliať troškou nálevu a olivovým olejom. Uložiť do chladničky a vydržať aspoň do druhého dňa.

malý úlovok z Nemecka na inšpiráciu

svietničky od Claudii sa konečne zabývali, myslím, že v kúpeľni im to vážne pristane

Dobrú noc !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára