Celkový počet zobrazení stránky

sobota 13. augusta 2011

Perný víkendík

Včera sme mali doma babskú jazdu ako sa patrí, vrátane pyžamovej party, teda návšteva prespala. Teraz je mi ľúto, že som viac nefotila, napríklad Claudiine plavecké výkony v 21 stupňovej vode v bazéne :) Nášho tatinka zachránilo, že mal nočnú, inak by z tej hladiny estrogénu u nás doma asi zošalel :)

vyrábali sme si nechty pre radosť, aj moje babule sú opäť za "dámy", Emi samozrejme aj nechty na nohách namalované
a túto fotku som proste musela...naša Katka, prezývaná dietka :)...aspoň vidíte že nekecá, ona aj je, napriek svojmu zhadzovaniu váhy. Tak teda Kati, na zdravie!

stihli sme dnes aj hody v Plaveckom, tieto úžasné parochne sme proste museli mať


akoby ich jedna mater mala :)

uhorky  nám občas prerastú nákladačkovú veľkosť, tak dávam do mrazničky na zimu

a kým bol tatinko s našou pubiškou a jej kamoškou v kine, pozrela som si popri žehlení časť z obľúbeného seriálu Viktoriánska farma, bola jesenná časť, chystanie potravy na zimu, veľmi poučné.Skupina nadšencov, ktorí sa pokúšajú žiť ako kedysi...jednak je to veľmi, veľmi ťažké a jednak si uvedomíte, že k prežitiu toho skutočne zas tak veľa človek nepotrebuje.
táto foto prirodzene nie je moja

Tak dobrú nocku, všetci už doma zívame, bol to rušný deň.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára