Celkový počet zobrazení stránky

streda 6. apríla 2011

Bez práce nie sú koláče

Naša prťuška malá zabeháva svoje nové gumáčiky, tak sme sa odhodlali predsa len záhradku poryľovať ešte raz aj teraz, na jar.

Makala ako ukrajinskí nádenníci :) A na pomoc sme si pustili naše operené fešandy, ktoré bleskovou rýchlosťou vyzobkávali nielen dážďovky, ale aj žaby. Vedeli ste, že sliepka za okamžik zabije a zje žabu?? Ja veru nie.
Uplynulé dni opať tak trošku bojujem. So zlou náladou pomocou tej krásy, čo sa postupne ukazuje na záhrade .
A s večnou únavou pomocou vitamínov.

Samozrejme deťuchám k šalátu tatinko vyrobil aj čosi kalorické a americké :)

A napriek tomu, že v tomto dezolátnom stave dvora po prestavbe strechy ja osobne nemám až tak veľlmi chuť na výsadbu, Miška sama nakúpila a dokonca posadila kvietky na okná. A tak trónia nad tým bordelovým desom a tvária sa na pohodu :)


2 komentáre:

  1. Ahoj Zdenka. Velmi sa mi paci tvoj blog. Sledujem ho od zaciatku, len som mala nejake problemy s notebookom a nemohla som komentovat ziadny blog. Teraz su uz problemy odstranene, takze mozem naplno fungovat:) Chodievala som k tebe aj na MMB. Ozaj a ako to dopadlo s tym hlasovnim ohladne strechy? Akosi mi ten koniec usiel:) Krasne si vsetko v domceku prerabas. Paci sa mi aj styl akym pises svoje prispevky. Zelam vsetko dobre a tesim sa na dalsiu navstevu u teba. Papa Ada

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Adi, dakujem za ta krásne slova, potesilo! Ako tak pozeram na tvoju fotku, zda sa mi, ze som ta na mmb videla a cosi som piekla podla Tvojich receptov, asi taku farebnu tortu. Budeme si asi blizke svojim vztahom ku kuchyni :) No ani neviem ako hlasovanie dopadlo, lebo po vyhlaseni vysledkov ihned na stranke vymazali vsetky fotky a tak sa nedalo pozriet ani kto to vlastne vyhral, ani kde sme skoncili my...Ale pre mna osobne bola ta sutaz prinosna inym rozmerom - strasne ma dojalo, ako ludia za nas bojovali, hrialo ma to este dlho :)

    OdpovedaťOdstrániť