Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 20. marca 2011

Mimo témy

Aby som trošku vyvetrala hlavu z tohto chaosu okolo, sadla som konečne k šijacemu stroju a dokončila košík pre jedno babulko, ktoré je ešte v brušku, ale čoskoro môže byť medzi nami. Dúfam, že maminka bude spokojná, dalo to celkom zabrať, bez chlapskej pomoci by to nebolo asi hotové nikdy. Nabíjanie cvokov a rekonštrukcia pevných častí bola akosi nad moje sily, tak to vzal do rúk môj drahý a myslím, že úspešne.
Keby ste niekto robili čosi podobné a špekulovali nad uchytením
Pôvodný stav, manžel rozobral, dal novú koženku a prelakoval

Ešte pridám pár obrázkov postieľky, ktorú som robila pred dvoma rokmi a prejdem zas ďalej od bábätkovských tém 

2 komentáre:

  1. Ojojojojóóój, to je nádherná prácička! Košík aj postieľka, takže nielen gazdiná, ako sa javíš z posledných príspevkov, ale aj veľká šikuľa si!:) Zdá sa, že počasko posledných dvoch dní praje prácam na vašej streche, tak verím, že sa bude dariť aj naďalej:)Gabi

    OdpovedaťOdstrániť