Celkový počet zobrazení stránky

piatok 18. marca 2011

Kvapkáááá

Suší sa macko suší, voda mu kvapká z uší...pamätáte si to niekto? Myslím, že to bolo z krásnej knižky Štvornohé rozprávky. Tak si ten veršík opakujem, ležiac v posteli, okolo nádoby na vodu, do ktorých kvapká zo stropu...Počasie sa rozhodlo trošku nám tu novú strechu osladiť, ale dúfam, že sa umúdri cez víkend. K dokonalej "pohode" prispieva i choroba oboch dcérok, no aj také chvíle musia asi byť, aby si človek viac vychutnával tie bezstarostné.

Doplnok
03.07 hod ráno : Zobudil ma Miškin kašel, je chorá ako dávno nie. Ale nevadí, aspoň som zistila, že mi napršalo až do postele na paplón, tak si ho suším. Okolo polnoci môj drahý inštaloval na strop v spálni odvodňovací systém hodný starých egyptských majstrov z igelitov a zvodového špagátika. Napriek tomu voda zašla ešte ďalej, ale už neprší, len fúka....modlím sa za počasie a Miškin spánok. A napriek tomu, ako to všetko desne znie, ešte stále som podozrivo kľudná...možno len nevládzem, keď sa dospím uvidím :) Krásnu sobotu!

3 komentáre:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No vidím, že tá voda vás predsa len neminula. Ale čo tam po tom, hlavne nech sa deťušky vyzdravia...

    OdpovedaťOdstrániť