Celkový počet zobrazení stránky

streda 12. januára 2011

Rituály

Dnes som pre moju priateľku vypĺňala veľmi zaujímavý dotazník. Bude slúžiť ako podklad k jej diplomovej práci a bol o rodinnej terapii. Jedna z otázok znela "čo považujete za vhodnú prevenciu rodinných problémov?" a okrem iných slov, napísala som : rituály. Ak si hodíte toto slovíčko do uja Googla, vypľuje vám asi niečo také, že rituál je súbor symbolických úkonov vykonávaných podľa určitých pravidiel. Pre mňa je to pusa od mojich najbližších  na dobré ránko, či dobrú noc, spoločné víkendové raňajky, horúci kúpeľ vo vani plnej bubliniek s mojim manželom, poobedný odpočinok cez víkend, štebot našich dievčat pri spoločnej večeri, keď sa pretekajú, ktorá nám skôr zvestuje, čo všetko v ten deň zažila. Každý z tých okamihov by stál za to, aby trval večne. Chránime si ich a vychutnávame. Mám radosť keď večer manžel príde z práce a sadneme si všetci spolu k prestretému stolu a je jedno, či je utorok alebo nedeľa, každý deň stojí za to prežiť ho naplno.

Nalejte si víno do kryštálu aj vo všedný deň, uvidíte, bude mať oveľa lepšiu chuť!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára