Celkový počet zobrazení stránky

utorok 11. januára 2011

Len tak

Niekedy minulé leto sa mi na českom aukre podarilo kúpiť krásnu vaňu, ktorá čaká na novú kúpelňu. prevzatie sme si s predávajúcim dohodli osobne, bývame blízko hraníc, tak sme si urobili výlet. Ten šok, keď som vystúpila z auta by som si rada niekedy zopakovala. Pán býva v starom sedliackom dome s obrovským hospodárskym dvorom a všetky budovy má plné "veteše". Kedysi požičiaval rekvizity českým filmárom, dnes ich zčasti rozpredáva, ale nemá čas venovať sa tomu. Už viem, ako sa cíti psík v predajni mäsa, či mlsné dieťa v cukrárni. "Slintala" som tam hádam hodinu. Okrem spomínanej vane som si napokon domov doviezla krajčírsku pannu, zrkadlo a nejaký smaltovaný riad. Asi si budúce leto vypýtam ako darček k narodkám opäť jednu exkurziu k nemu :) Bol tam nábytok, odevy, lustre, riady, príbory, porcelán, liatinové kachle, svietniky, knihy, obrusy, záclony, kotlíky, vianočné ozdoby.....prosto RAJ !


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára