Celkový počet zobrazení stránky

sobota 14. marca 2020

Svet ma zaskočil

Áno, tie najzákladnejšie istoty, o ktorých asi bežne nikto z nás ani nepremýšlal...
A teraz áno, sebakriticky, som človek,ktorého diagnóza obsahuje slovo panika, ale rozmýšlam, čo bude, čo bude o mesiac, o dva, v lete...Teraz sa mi zdá, že ľudia sa trochu spamätali, ale možno je to len tým, že mám práve takých vo svojom okolí? Na tomto už som sa zopár krát popálila, s istotou talmer 100 percent a výsledok bol napokon niekde úplne inde...
Ak ste náhodný čitateľ, možno z oblasti, kde ešte žiadny prípad nepotvrdili a kde sa ľudia ešte stále zabávajú na "zbytočnej panike", prosím, zmeňte to.U seba, svojej rodiny, priateľov...
 
Po včerajšom skutočne dynamickom dni by som dnes rada úplne vypla hlavu z témy - pokúsim sa byť žienka domáca a nič iné. Cez víkend sú i tak akékoľvek úrady zatvorené a niet čo riešiť. Pre tých, ktorí sa trasú o prémie či ušlé zisky - uzatvorením hraníc už včera niektorí ľudia prišli o prácu a ide o živiteľov rodín, tak už z ohľadu k nim, čím sķôr zareagujeme všetci, tým skôr budú opatrenia účinné.

Ja "Som doma" tiež, ale len vďaka tomu, že môj zamestnävateľ je sķôr výnimka v rakúskych podmienkach a reaguje, i keđ mám zlý pocit, že Rakúsko ešte potrebuje pár dní a pár smretlných prípadov, aby pochopilo:(

Aaaa dosť

12.3.
mala naša Miška narodeniny. 21.
Miláčik všetko naj :) 
Už je dospelá i v Amerike, len mne to stále nedochádza...ale Emka tvrdí, že to má svoje dôvody, tak som kľudná :)


Rannú kávu už popíjam vonku a pri dnešnej som objavila, že máme nového obyvateľa 

Som práve včera spomenula, že mám doma definitívne primálo zvierat:) 
Môj anjel strážny je proaktívny blázon berúci moje želania doslovne :)

Využite víkend DOMA na všetko, čo už dlho odkladáte...
Dávajte na seba i na druhých pozor!

S láskou Z.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára