Celkový počet zobrazení stránky

utorok 10. marca 2020

Ladím náladu

Dnes to skúsim trošku humorne,do protikladu s náladou.
Koľkí z vás už si v živote zavarili týmto spôsobom? :)
Ja mám jedno obrovské šťastie, že mám priateľku, do ktorej môžem hodiť akékoľvek info a ona ma ešte pochváli za všetky hlúposti, ktoré vyrábam.
Zuzi, ďakujem, že si (i keď tak ďaleko)!

Už som sa viackrát zamýšľala nad tým, neprispievať na blog v noci a neprispievať v zlej nálade, ale - v ostatnom čase to tu chápem najmä ako odkazový denník pre moje deti raz, keď tu nebudem a nechcem, aby mali raz dojem, že ich mama bola dokonalé neomylné stvorenie.
Nebola, nie je:) Ale napokon, na každej riadne oplakanej chybe sme sa napokon (po určitom čase) dokázali doma zasmiať. A ak sa bambulky poučíte aspoň z jednej desatiny mojich držkopádov, tak to má zmysel.

Takže zmietame sa uprostred korona vírusu. Doslova uprostred.Pripadám si ako pako, vždy keď prejdem hranicou.Dve krajiny, jeden vīrus a tak odlišné mentality. 
Keďže sme teraz týždeň mali kompu mimo provoz pre vysokú vodu, vcelku unaveno a rezignovano mi bolo.
Kým nezačali miestni v našej obci lobovať za uzavretie kompy kvôli vīrusu.
Tak zas pácham facebookové samovraždy a nechåvam do seba navážať všetko, čo vie aspoň trochu čítať a o kúsok menej pīsať :(
A teraz s napätīm čakám, či zatvoria...

Z iného súdka:
Bola slnečná nedeľa a fakt dobre padla.

Dulinko, špeci pre Teba - keď lenivý záhradkár na jeseň nepozbiera - na jar akoby našiel :) 
A mrkva a petržlen sú tiež super:)

Ku dňu žien od lásky
(Aj bambule dostali:))

A ešte våm ukåžem dve vlastnoručnė zo včera - jedna pre moju super šéfku a tá druhá je pre policajné oddelenie, s ktorým úzko spolupracujeme ( ako odškodné, nie ako úplatok:))


Majte sa sladko:)
S láskou Z.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára