Celkový počet zobrazení stránky

sobota 1. decembra 2018

Dobré ránko

Prežité pracovne dva náročné týždne, fyzicky aj psychicky. Takže všetok voľný čas padol na stretnutia s priateľmi či čítanie, vykecávanie s našimi bambuľkami a proste všetky tie činnosti, čo človeka trochu zregenerujú.  Na písanie nebolo ani času ani chuti.
Ale, veľké veci poriešené a teraz už naplno môžem "blbnúť" s prežívaním adventu.


A Perinbaba teda spolupracuje ukážkovo dnes :)



Ako vždy, keď je náročnejšie, ťahá ma to k zverom...
Toto je Bronchi, kolegov psík. Je nás v tíme osem a štyria z nás majú 
terapeutického psíka, čiže ich vodia do práce.
Ono teda pôvodne kvôli deťom, ale mne to tiež robí dobre :)


Na návšteve u Anky, ono to moc nevidno, ale Emi má v rukách mini psíčka.


Každý presun do práce sprevádzajú ...obsadili kompu a plavia sa popri nej. 
Akože bezdôvodne to nerobia, ono ich hodne ľudí z nej kŕmi...



Nožička mojej lásky


Ona je večer táááááááák unavená


zverinec u mojej Zuzky čarodejky (to je iba jedna časť :))


Naša Emi - takto naservíruje obyčajné rybie prsty.
Ona je neskutočný bonviván. A ja sa z toho teším.


Samosa


A ja si práve v úplnom tichu (ak nepočítam Stacynkino chrápanie) užívam rannú hodinovú kávičku 
a teším sa na tento víkend, lebo ho celý plánujem venovať dekorovaniu a možno trochu pečeniu a vareniu, dobrému jedlu a vianočným filmom, možno dobrej knihe a všetkým tým skvelým stvoreniam, čo tu žijú so mnou. 

Želám vám krásny víkend!
S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára