Celkový počet zobrazení stránky

streda 26. apríla 2017

Záhorácky Karibik


Pôvodná zástena na plote po troch rokoch definitívne rozpadnutá na milión kúskov , nastal čas nájsť niečo nové. Aďka prišla s nápadom reklamného banneru a dopadlo to na výbornú.


Keď konečne vyčistíme bazén, bude to ešte krajšie.





to boli tie pekné obrázky, ktoré u nás možno ešte urobiť. Je to tu práve presne ako niekde v africkom dovolenkovom rezorte - všetko krásne a kúsok za tým:


Načančanú letnú kuchynku sme si stihli užiť pri jedinej grilovačke s Marekom a jeho rodinou a už opäť slúži skôr ako sklad a je bezpečne prikrytá hrubou vrstvou stavebného prachu.

Jarčo a Juro
takto nenápadne to začalo...

drobná "rekonštrukcia" sa tak nejako vymkla...


a tak opäť "mladneme" - zas s niečím začíname od nuly.

A v záhradke je zeleno. Už vykúkajú aj zemiaky a mrkvička. Špenát, cibuľka, reďkovka a hrášok sú nádherné. Či prežila mrazy broskyňa, to ešte nevieme, ale dúfame.
Šteklí ma hrdosť, keď tú nádheru vidím.
Hlina, zem. Naša podstata a obživa.
To, čo naozaj potrebujeme, to bez čoho naozaj neprežijeme.

A mám tu ešte jeden obrázok. Týchto fešákov stretávam cestou do práce, 
občas neodolám a zastavím pri nich. Pokochať sa.


Uplynulý týždeň som bola na "derniére" Všetko alebo nič - však len tretí raz :),
 ale tentoraz s kočkou, ktorá je pre mňa stelesnením Vandy a Lindy dokopy.
Zážitok.
A potom pár nocí Katkovci a Ďuri. Moja obľúbená zostava. V poslednej dobe častejšie.
 Žiaľ len zo smutných dôvodov, Katka v priebehu pár dní prišla o maminku aj babinu.
 A tak cestovali opakovane na Slovensko.
Šialený živote, zastav prosím tú hrôzu, ktorú tento rok predvádzaš. Stačilo.


toto je kúsok od mojej práce
môžem na tom oči nechať


Aj v práci už mám bylinkovú záhradku a jahody.
A dnes som aj koktailové rajčinky posadila.


Len teda dúfam, že mi ich deťuchy nezničia. 
Občas sú takí "kreatívnejší"


Pekný večer všetkým.
S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára