Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 10. novembra 2016

Zosnežieva sa

To bolo dnes ráno, však?


O.k. už nie je po snehu ani stopa, ale nevadí, máme ešte trošku času. Pár dní.

Uplynulé dva týždne :

Blablabla - veľa práce-blablabla-Katkovci-blablabla-nepamätám si pár dní-veselo-chaos-blablabla - normalizácia.

V preklade: Katkovci, občas Ďuro, občas Marek - nejaké pracovné projekty, krátke dni, dlhé noci, dovolenka pár dní, chaos celoplošný :)

jesenné práce


príprava miesta pre domčúrik


nočný transport štvorchlapový


podľa tohto receptu Miška skúsila piecť


a stálo to zato


Emi sa učí porcovať kura
dobrááá v 11ich



Naši Pizzamajstri
do polnoci vyrábali pizzu pre celé osadenstvo
(klobúk dolu)


a keď došlo cesto, vyrobil Jarčo ďalšie



vegetariáni všetkých krajín - trhnite si :)







k.o.


Duli nám obložil schody
v poslednej dobe nás dosť "zachraňuje"
Dík Pali!




Jo jo jo ...je ešte čas, ale keď som si konečne kúpila tie autíčka,
 musela som nadekorovať...



Pssssst - v presvedčení, že nie som úplne mimo ma drží môj zlatý brat,
 ktorému už v záhrade svieti stromček...:)

A naša babička oslávila 60ku
Všetko naj!




A ideme ďalej...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára