Celkový počet zobrazení stránky

sobota 12. novembra 2016

Betriebsausflug

Touto akciou asi nenápadne odštartoval kolotoč predviančných podujatí. Keď sme si v práci hlasovali za výletný cieľ a vyhrala Bratislava, neznelo mi to priveľmi exoticky :)
Ale teraz s hanbou priznávam, že napr. na hrade som bola až včera...

Fotky z výletu nie sú mojim dielom. Všetky pochádzajú od Belly Draxler.








to sú oni...tím Strebersdorf


bolo to fajn, o pol desiatej som polomŕtva dorazila domov...

Doplnok - úplne som zabudla napísať, čo bolo hlavným kultúrnym bodom :
http://www.laserarena.sk/
v živote by som neverila, že na staré kolená sa ocitnem v niečom takomto
ešte napokon aj pubertu dobehnem?
A všetkým chutili bryndzové halušky, od ktorých som ich toľko odhovárala!

doma sme medzitým

doplnili kamienky do škár medzi domčekom a chodníkmi
teda my - môj drahý, ja som až na poslednom kúsočku bola účastná


a dáždovky už ukladáme na zimu, dostali teplú vrstvu
 a dúfame, že to zvládnu



Moje zlato pracuje, ja tu mám rozrobené nejaké kulinárie. Vonku je desná zima.
Ideálny čas na varené vínko. Užívajte!










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára