Celkový počet zobrazení stránky

sobota 7. mája 2016

Dlhý víkend

A vždy , keď si človek začne niečo plánovať, niekde v pozadí sa osud hlasno smeje . Tak som sa tešila na máj, nakoľko mi v ňom vychádzajú dlhé víkendy vďaka mnohým štátnym svatkom v AT, ale jasne,  musela som práve teraz ochorieť :( Mal to byť víkend pri jednom menšom rakúskom jazere ....miesto toho tatinko už po stý raz bojuje so zámkovou dlažbou okolo bazéna, strašne dúfam, že posledný raz, ja byť ním, už by som z toho prinajmenšom zvracala..
A my sme sa s Emkou včera pustili do natierania. Modrá, modrá...



sme usilovné, aj trávu sme natreli :)





dvierka zakryjú pôvodný servisný otvor na bývale zastrešenie bazénové



naložený protikašlový sirup zo smrekových výhonkov


nejde mi odfotiť záhrada v noci, naživo sú tie svetielka nádherné


Miška dnes dostala od strýka a tety takúto krásnu kyticu,
niežeby to bola prírodná farba, ale je to presne to, čo sa jej páči, fakt sa moc teší.
A ja som dnes zistila, že neviem grilovať:( Jedna z tých vecí, kde sa môjmu chlapovi nebudem viac stavať do cesty ...



Dobrú nocku a peknú nedeľu!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára