Celkový počet zobrazení stránky

utorok 17. mája 2016

19

rokov manželských. Zdá sa mi, akoby som sem len prednedávnom písala, že sedemnásť. Letí to šialene. Vedela by som napísať sto dôvodov, prečo je manželstvo to najlepšie, čo sa mi mohlo stať. Som priveľmi unavená, bude musieť stačiť jeden - ON. 
Nahlas i potichu milión krát ĎAKUJEM, že sa mi stal.
A nie je dokonalý a ani ja nie, ale obaja na tom pracujeme, neustále. Nie na tom, aby každý z nás bol dokonalý, ale na tom, aby sme jeden pre druhého boli tu, aby ten druhý vedel, že nie je sám.
Milujem Ťa Láska!

A dostala som krásne kvietky :) Poschodovú kytičku,


spodné poschodie tvorí Amarylis, v poslednej dobe môj Top kvet


a slávnostný deň ukončím kochaním sa v novom časáku


Dokonalé.

A Lucka, áno, to farebné čudo sa ešte pieklo a potom sa to ešte plnilo, ale aj Miška samotná uznala, že tieto amerikánske recepty chuťovo nič moc. Na naše koláče a zákusky to nemá.




Krásny mesiac lásky všetkým!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára