Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 11. apríla 2016

Ako slepé kura ku zrnu...

prišla som k takémuto nádhernému nábytku.


Vďaka Jasmin. Kolegyňa energickejšia a ešte blaznivejšia ako ja v tomto smere. Doobeda o 10tej som jej ho v práci spomenula a na konci pracovnej doby už bol v mojom aute. A ledva sa tam zmestil, tie stoly sú totiž dva. Cesta domov bola síce stres , jeden na sedadle spolujazdca, pripútaný, aby mi nerozbil predné sklo...
A moooooc sa z neho teším :)


Po piatich rokoch odišla do večných lovísť moja hojdačka, tak mám novú. Vraj pre dve osoby, nosnosť do 150 kg. Tak pre dve osoby či do 150??? :))



aj palisádky už dorazili





to vpravo je kopa koreňov, ktoré už tatinko vykopal


a vľavo tie, čo ho ešte čakajú


neviem sa dočkať, keď už nebudeme musieť  pozerať na tú "nádheru"


Pohodový týždeň všetkým, mne už opäť stúpla rieka Morava....dvam si tri dni, kým chytím nervnú náladu :(









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára