Celkový počet zobrazení stránky

utorok 8. marca 2016

Milé žienky - všetko naj!



Tento príspevok si budem povinne čítať každý mesiac, keď môj PMS vrcholí a vidím všetko (samozrejme v prvom rade všetko na mojom drahom) schief und falsch.  On nikdy nezabudne a nádhernú kyticu som dostala nielen ja, ale aj naše žubrienky dostali po kvietku frézie.



Nemusím veľkú noc. Nie som tradičný veriaci.( Mimochodom naše zvyky šibania sú veľmi zaujímavé pre cudzincov. Kolegovia na mňa pozerajú ako na zjav, keď im o tom rozprávam.) Vítala som vždy tých pár dní voľna a príchod jari k tomu. Práca na smeny ma obrala aj o tie dni voľna, takže veľká noc bola skôr otrava . Toho roku už to voľno konečne opäť mám , ale pocit že ide o sviatky ešte stále nie. Napriek tomu výzdobu aspoň trošinku dávam, aby deti mali ten pocit...i keď v skutočnosti netuším, či je to pre ne dôležité. O tej vianočnej výzdobe viem, tú potrebujú celkom isto :) Každopádne už pár mesiacov sledujem jeden dom v malej rakúskej dedinke, kde do predzáhradky v adventnom čase postavili obrovskú búdu, v nej nainštalovali obrovský betlehem a aby to nebolo málo pred búdou sedela slamená pani, v ruke plechovka piva a z druhej strany jedlička vyzdobená vianočnými gulami. A táto "výzdoba" nemizla celý január, február...a už mi až obsedantne vadila, keď tu zrazu na jedličke miesto gulí veľkonočné vajíčka, pani s pivom ostala zachovaná a v búde morbídne veľké veľkonočné zajačiky.Fuuu...Som schopná pred Vianocami asi aj soba v životnej veľkosti postaviť pred dom, ale ak raz začnem inštalovať  meterapol vysoké zajace, prosím zastrelte ma.
p.s. tá výška venca na dverách je podmienená Stacynkou ...








cicuš....v sobotu má 17, šialené...

A už je opäť neskoro...dobrú!









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára