Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 5. septembra 2011

Biely sex alebo nerestí mám kopec a nevadí mi to

Viete, čo je to biely sex? Nie, nejde o žiadnu rasovoorientovanu selekciu, pomôžem vám, tento názov vznikol na základe farby jedného domáceho spotrebiča - správne chladničky. Je čosi po polnoci a ja zas vyjedám  chladničku. Pamätám si, že môj otec to robieval často, dokonca sa mu nelenilo uvariť si o polnoci lečo, ktoré nádherne vonalo po celom dome, ale jesť sa nedalo (teda mne), lebo štípalo ako diabol. Kdesi som čítala, že nočné jedenie nie je problém tráviacej sustavy, ale nervovej. Neviem, každopádne s denným režimom mám problém a naša staršia dcérka evidentne tiež. Noc je pre nás mocná čarodejka, na jednu stranu je kľud, človek v kľude robí veci, na ktoré cez den nemá čas, na strane druhej, práve v noci som zažívala nie veľmi pekné zdravotné problémy, to je inak zaujímavý fakt, že mnoho problémov zdravotného razu akoby na tu noc priam čakalo. Nech už je to akokoľvek, aspon mám čas písať :)
Víkend
tak v prvom rade, nemám prepeličky, ani jednu. Uleteli. Ako som mala vedieť, že tie malé potvorky lietaju tak dobre??? Mala som si radšej doniesť tu kozu... O.K. každý neuspech ženie človeka dalej a ja som si z toho vzala ponaučenie, že malé zvieratá nie su nič pre nás. Takže ak by ste náhodou mali niekto na predaj brahmanky veľké alebo hodvábničky, mám vážny záujem.

taký krásny prízemný bytík tu mali
víkend obrazom

tučné dámy od Katky, su naprosto bombové

a asi mám novu lásku, volá sa Eliška, je to írska vlkodavka a krásne vonia
jo a nie je moja :) (dogi, ale ty si aj tak moja jednička !)
a nejaké víkendové "hrncové" a je načase priznať si, že je noc a mám byť v posteli


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára