Celkový počet zobrazení stránky

utorok 10. mája 2011

Venované tete Nataške :)

Nestíham...nemám to slovo rada, posledné roky je proste akosi "in", ale fakt je, že práve nestíham tisíc vecí, okrem iného i tento blogík. Ale nestíham tak, že vykonávam i veci, ktoré ma bavia, nielen veci, ktoré "musím", takže je to vlastne fajn. Za posledný týždeň :
vrátila sa Zuzka z Írska, čo je neskutočne dobre, lebo mi bez nej bolo otupno a lebo mi obetavo vliekla cez pol Európy tieto úžasné hodinky
V záhradke to už žije na plné obrátky



A ešte ďalší darček mám po tomto víkende - kredenc, ktorý je prosto krásny, len ho treba "trošku" upraviť. Katka mi ho darovala, keďže do veľkého sveta ho sťahovať vraj nechce (psssst, ale bude ľutovať:))


Posledné dni sme finišovali s prípravou pozemku na inštaláciu bazéna, dnes konečne dorazil báger, ktorý mal prísť v nedeľu. V sobotu ma milo prekvapila pracovná rota rodiny Ostrihoňovcov :), zapojili i rodičov a rodinného priateľa (Ďuri, adoptujeme Ťa).Na tejto fotke to nevyzerá, ale makali ako blázni.

 A deťuchy zatiaľ v piesku hľadali....
 až našli...
A malá ochutnávka z Emkinho vystupka ku dňu matiek

 a malé kulinárske okienko z našej kuchyne

Prajem všetkým nádherný slnečný deň!

1 komentár: