Celkový počet zobrazení stránky

sobota 10. februára 2018

Sú i také piatky

Väčšinou sú také piatky, že mi je ľúto že končí pracovný týždeň,
ale teším sa, na ranné vyspávanie. 
Včera bol taký, že človek nevie koľko cukru a iných pomocných látok 
do seba napchať, aby sa ukľudnil...



Tatinko mal nočnú, tak sme mali babský večer.


Eminka je naša "cicuš", čiže akúkoľvek záležitosť kol módy treba prebrať s ňou.



Ja teda nie som športovec ani len taký pasívny, ale decká celkom dosť žijú olympiádou
a včera som pri tej príležitosti náhodou zistila, že naša Miška vie čítať kórejskú abecedu.
To ma dosť prekvapilo nielen pre samotný fakt, ale i preto že to vraj dávnejšie povedala pri večeri a ja si vôbec na to nespomínam...desí ma, že neviem či dementniem alebo ich nepočúvam a neviem čo z toho je horšie :(
Želám krásny mrazivý vkend, tu to ešte všetko spí, dopijem si v kľude moje ranné kafe 
a dnes máme naplánované samé fajn veci.

S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára