Celkový počet zobrazení stránky

streda 7. februára 2018

Snežííííí

Sneží v práci



sneží doma


pamätáte na stolovú hru Stopár?


Vzhľadom k zdravotnej i pracovnej situácii 
sa u nás doma sneh neodhŕňa. Do víkendu i tak asi nevydrží
a dovtedy len občas prejdeme po dvore.

Ale musím vám ukázať "to" Od Iva a Lucky :)
Nochmals ďakujem, že môžem uverejniť...
(toto sa Ivovi isto nebude páčiť, ALE - keď som bola malá,
boli pre mňa ľudia v jeho veku takmer dôchodcovia, skrátka takí s vážnou tvárou,
desne seriózni, za každú cenu "tí správni" a prisahám, že žiadny z nich nestaval snehuliaka, čestné pionierske)
Klanicovci, žerem vás


A keby náhodou raz niekto mal tú myšlienku natočiť paródiu na Nesbovho Snehuliaka - kľudne ma kontaktujte, autorské práva na "to" (to z toho obrázku) isto vybavíme :) i keď levné to nebude 

Moji blízki vedia, ako "nadštandartne" milujem úradníkov (a odkedy mám v práci civilkára z tejto oblasti ešte viac - to sa nenaučíš, to sa taký človek musí narodiť, kolegovia už uzatvárajú stávky koľko mesiacov ten chlapec pri mne prežije, najvyšší tip je zatiaľ tri...), ALE - konečne som našla formulár, ktorý mi je sympatický :)

Toho roku už je neskoro a navyše naša šefica už od novembra až do marca čerpá sabat, ale budúcu jeseň jej ho celkom isto hodím do pošty :)

Západniari, užite sneh, lebo dlho tu nebude...keby nebola Emi chorá šli by sme sánkami 
na nočnú prechádzku :(

Mit Liebe Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára