Celkový počet zobrazení stránky

sobota 17. februára 2018

Mars a Venuša budujú (kompromisy)

Už je to veľmi dávno, čo som čítala túto klasiku od Johna Graya, 
ale náhode som si na to spomenula, keď Igorko včera niekomu povedal, 
že pre neho jar už začala, lebo už zváral.
Muži sú Marťania :)

My ženy asi vidíme skôr púčiky na stromoch, prvé snežienky atď..
Moja vlastná méta je prvá káva vypitá vonku.


dnes


Takže ak sa zajtra zobudíme do bielej krajiny, ako sľubujú predpovede,
neva, my už sme si k jari pričuchli.


Dnes sme zlikvidovali brečtan na múriku hneď za vstupnou bránou.
Bola som proti. "Marťan" hovoril niečo o otváraní brány, vjazde do dvora a blablabla...
samé také tie praktické veci. Lenže on tu je na tu technickú stránku a ja viac na tú estetickú.
Tu bol kompromis nemožný, brečtan padol:( 
Je to teraz fakt hnusné, ale mám prsíľub, že to nejako poľudští.


Po likvidačnej akcii sme dali krátku prechádzku
 a po obede spánok.



A potom - už sme trošku oddýchli od tých týždňov, keď sme do noci murárčili, 
tak bola chuť aj na dokončovačky, nalepili sme obklad v kúpeľni.


Ono to vyzerá asi skôr ako výroba čokoládových bonbónov, 
ale báli sme sa zašpiniť lepidlom steny.





No...jasne, že nám dva kusy obkladu chýbajú...takže zajtra...
Pekný sobotný večer!

S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára