Celkový počet zobrazení stránky

utorok 2. augusta 2016

Na cestách II

(čo som pri písaní jednotky už nevládala)

Pri vkladaní prvých dovolenkových dojmov som bola v štádiu "polomŕtva" ,
tak dopĺňam, čo sa mi páčilo


ASFINAG parkoviská - už som to spomínala, milujem ich,
čisté, vybavené, sprcha, kávomat, defibrilátor
a teraz dopĺňam - ešte aj sáčky pre miláčikov :) milé


zopár cestou od Laga del Predil, táto časť Talianska ma fascinuje stále viac,
neďaleko môjho Venzone





Psí parčík v kempe


Asi to na fotke nevyzerá, ale mne to prišlo ako romantické miesto. Vyhradené miesto, kde mohli psíky byť bez vodítka, s miskou s vodou, nočným osvetlením. Stacynka (bože, ona je tak inteligentná) od prvej návštevy pochopila význam toho miesta a potrebu vykonvala už len tam (s výnimkou jednej malej nehody , ktorú pravdepodobne spôsobila ľadová zmrzlina na pláži)
A vchod bol riešený drevenou bráničkou s obrovskou kovovou kľukou, ktorá vydávala strašidelné zvuky. Toto bolo pre nás veľmi inšpiratívne a jednu noc sme tam s Miškou spolu tvorili námet na horor. Dobre sme sa nasmiali. Ale fakt, že nám to išlo.


Plážový bar
Jeden večer sme si dopriali ten luxus, dať si pohárisko bez detí a Stacy.
A bolo to total skvelé, počúvať more , voňať ho a piť niečo mňam ovocné.
Akurát trošku škoda, že to bo práve ten večer, keď som potom celú noc strávila s Miškou (na programe bolo vyprázdňovanie žalúdka ovšem Miškinho, nie môjho)


"Hotel "
keďže miesto bolo dosť veľké, jedálensky kút sme si spravli  vonku a predstan slúžil ako ďalšia spálňa na válanie 



zastrešenie 


Jo, taliansky likér s lesnými jahôdkami
nechali sme sa zlákať, nemusíte pokiaľ vám nechutí horké pitie - všetko chutí ako Aperol


Stacy sa občas zahrabala do kúta a hrala že je mŕtva :)
ale asi bola, cítila som sa podobne


Plážový inžinier z Nemecka :)
Stacy ako jediná okamžite nadväzovala známosti :)
Keď
som ho uvidela, neverila som vlastným očiam, vyzeral úplne ako Stacynka, len bol v sivom prevedení, ešte aj tie čudne ľudské oči mal ako ona



na pláž sme chodili okolo ich ubytka a on gavalier aspoň vybehol pozdraviť :)

ale i tak, more prepáč, to naj....




krása, čistá, nefalšovaná...

Dobrú noc!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára