Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 8. augusta 2016

Krásna noc

Videli ste dnešnú nočnú oblohu? Ak ešte nie, vybehnite, stojí to za to.
Na Záhorí je nebo posiate hviezdami a dokonca padajú. Je to tak krásne že som celú rodinu vyhnala o pol jedenástej von, aby sa pokochali. Len Stacy nechápala, čo robíme.

Uplynulý týždeň ...veď viete, leto...

Mali sme na návšteve mladé dievčatko z Nemecka, ktoré máme v práci na dlhšej praxi. Príjemne strávený čas a obrovský bonus - Miška s ňou hovorila nemecky!!! Hoc mohla anglicky...stúpa mi nádej, že jej odpor k reči našich susedov klesá.



V práci mám priamo z okna výhľad na krásnu lúku a Marchfeldský potok, tak som nevydržala a trochu tej krásy si ukradla dnu.


Sobota - rodinné stretnutie u môjho brata. Napriek tomu, že bývame nie ďaleko od seba, darí sa nám to len pár razy do roka. Ale o to viac si to potom vážim.Milujem, keď nás je toľko pri stole.


po stý raz toto leto - tentoraz černice, maliny, čučoriedky


naše "bábetko" sa hrá v detskej kuchynke



zajtra v práci oslavujeme
tak som kolegovcom napiekla torty

pre vždy usmiateho Andyho

pre Bellu, čo rada venčí psíka popri Dunaji


a pre Kathi, ktorá sa nám možno raz odsťahuje do Kapského mesta


tak už sa teším. A mala som už dávno spať. Len tie hviezdy mi nedali...

Dobrú!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára