Celkový počet zobrazení stránky

utorok 30. augusta 2016

Mimo realitu

(Ale tak viac ako bežne)

Chatovanie v Balogu ma poznačilo tak, ako kedysi Orava. Absolútne nereálna túžba po "vidieckejšom"  vidieku , než na akom žijeme. Ja viem, že by som to možno aj po mesiaci vzdala, viem, že mám deti , ktoré chodia do školy a majú priateľov, viem, že mám skvelú prácu, ktorej sa nechcem vzdať, viem, že predmety ako umývačka riadu a sušička prádla faaaakt milujem :) a predsa - nebolo by to super? Dočasne určite áno.



A tak napriek predvsavzatiu, že dnes bude po práci poobedný spánok, potrebovala som čosi iné.

pred 


po 



Igorko mi ho vybrúsil ešte pred dovolenkou, ale nejako som nestihla...

trochu som medovníkovala


a práve sme s Emkou "navarili" raňajky - chia puding v kokosovom mlieku
(dúfam, že sa podarí, je to náš prvý pokus)


a snáď spinkať...dobrú!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára