Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 1. augusta 2011

Kdesi uprostred...

príbehu o kúpeľni mi došli sily čo i len písať, tak to trošku doženiem. Čo je úplnou pravdou, môj manžel sa nenormálne namakal, ale - veď musím trošku pochváliť i seba :) ja sama vlastnoručne som nahádzala na steny 30 kg omietky! a potom už som sa len do rána modlila, aby omietka nenapadla a stále bola na stene aj po návrate môjho drahého z nočnej a ona vydržala.
a je načase priznať aj absolútne neromantický, technický kút , kde tróni pán kotol. Časom snáď vymyslím niečo, čím ho zamaskujem.
ako ste si mohli všimnúť, dorábok nás čaká ešte dosť...

A ako sa vám páči toto "leto" ? Toho roku asi spálime všetko drevo skôr, než vôbec začne zima

Jediný spôsob ako si pripomenúť ročné obdobie je ochutnať niečo farebné a voňavé

lenže mňa to v tejto zime láka skôr ku kalorickejším zohrievadlám
 
 

Dozjedenia :)

1 komentár:

  1. Páni, tak to jste si museli máknout. Omítku bych určitě nedokázala nahodit tak, aby opravdu držela. Klobouk dolů ;-).
    A ty dobroty!!!! Jé, u vás musí být moc dobře!
    Krásné letní dny přeje Vivi

    OdpovedaťOdstrániť