Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 10. januára 2011

Obyčajný večer

Po dlhých prázdninách šli deťuchy do škôlky a školy, takmer vôbec sme v noci nespali, po tak dlhej dobe sa im ťažšie zvyká. Tak som večer po práci chcela mieriť rovno do postielky, schovať sa pod paplónom a imitovať svoju neexistenciu :) Prcka malá však mala chuť na buchty a ja jej proste neviem odolať keď pozrie tými krásnymi očkami...veď to poznáte, rodič obeť :) Tak som to využila a buchtičky naložila na nový vianočný servis, ktorý som dostala len včera, ale je mi ho ľúto na rok odložiť do skrine. Domček má ešte stále vianočnú náladu, aj keď už nesvietime všetkými svetielkami, úplne si ešte koniec vianoc nechceme pripustiť.


Recept na naozaj skvelé buchty:


250 ml vlažného mlieka
2 žĺtky
150g rozpusteného masla
50g cukru kryštál
štipka soli
citrónová kôra
vanilkový cukor
dve lyžice citrónovej šťavy
500g hladkej múky
1/4 kocky čerstvého droždia


všetko nahádzať do pekárne na chlieb, nechať vymiešať a vykysnúť. Rozvalkať, naplniť, upiecť a dobrú chuť !

Aj keď nie som zrovna fanúšik povianočných výpredajov, tento termofor som proste "musela" mať.



Pomaličky, ale isto prechádzam doma na sivú a bielu farbu, akurát v kuchyni zachovávam medenú. Túto jar nás čaká kompletná prerábka strechy a ja neustále uvažujem nad farbou fasády. Zatiaľ vyhráva olivová v kombinácii s červenohnedou. Veľa ľudí ma odhovára od tmavých farieb, ale ja to momentálne proste tak cítim.

 A ešte jednu vec chcem dnes "zverejniť" - túto úžasnú tabuľku, s ktorej textom sa ako zamestnaná matka naozaj stotožňujem :) Máme ju hneď oproti vchodovým dverám, aby neušla pozornosti prichádzajúcich.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára