Celkový počet zobrazení stránky

piatok 14. januára 2011

Bacilky na víkend


Tak takýto začiatok víkendu ma zrovna nepotešil, celá rodinka kašleme a chodíme ako mátohy, asi vyhlásim posteľný kľud. Miesto večerného čajíčku s rumovými ríbezľami dávam si liečivý nápoj a tvárim sa, že je chutný. Vážne by ma zaujímalo, kto dal v polovici januára Perinbabke dovolenku, že to vonku takto vyzerá. Všetky bacily asi skáču od radosti a pelešia sa vo vzduchu. Skvelé je, že tento víkend má voľno aj môj drahý, tak budeme v tej posteli aspoň všetci spolu :)Dúfam, že zima sa ešte vráti, ale nie v marci! Máme ešte kopu dreva na kúrenie, sane vytiahnuté, rukavičky nachystané.
Moja retrománia je dnes uspokojená na sto percent, dorazila konvica, ktorú sme objednávali cez sviatky. Je naprosto úžasná a napadá ma pri nej známa ľudová pieseň "ani bych mu robiť nedala, len bych ho pre krásu doma chovala..." . A tak sa opať potvrdilo, že všetko zlé je na niečo dobré a už sa vôbec nehnevám na niekoho, kto spôsobil, že naša pôvodná konvica zhorela (ľúbim Ťa zlatko, aj tvoje pokusy s elektrinou :)). A ak náhodou naša "šťastná séria" ničenia elektrospotrebičov bude pokračovať, budem už vedieť, kde predávajú veci tohoto krásneho designu :)







2 komentáre:

  1. Milá Zdenka, som tajný sledovateľ Tvojich príspevkov a fotoblogov takmer všade :-) Dobrovoľne priznávam, že aj ja ulietavam na retro veciach, vidieckom štýle... končiac závanom Provensálska :-P
    Nedalo mi nemrknúť až sem, len čo som zazrela túto krásu v retro fazónke, nádherná kanvica. Aktuálne brúsim po webe a hľadám niečo podobné...
    Takže ďakujem za motiváciu a želám nech sa ten Tvoj či Váš rodinný vidiecky sen vyplní do detailov :-)...
    Gabhy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gabhy, krásny komentár, naozaj ďakujem !

    OdpovedaťOdstrániť