Celkový počet zobrazení stránky

utorok 11. januára 2011

Malá ZOO

Zatiaľ to u nás na ZOO naozaj nevyzerá, ale ja verím, že môj neskutočne tolerantný a trpezlivý manžel mi časom nejaké to ďalšie zvieratko dovolí. Je to predsa len trošku starosť a v človeku sa bije túžba s rozumom. Zatiaľ sa to ako tak zvláda, ale najmä vďaka ochotným priateľom, ktorí sa nám o tú "háveď" postarajú keď sme niekde na dovolenke či výlete. Takže najdlhšie je u nás vlčiačka Bafy, stratený prípad, pôvodom pracovný pes, ktorý u nás nemá žiadne povinnosti a tak si zábavky vyhľadáva sama a tak naša záhrada a dvor aj vyzerajú po jej zásahoch :( Ako druhé k nám prišli dva kocúriky, bratia Riky a Miky, ktorých od istej smrti zachránilo jedno milé žieňa a postúpilo ich k nám. Sú to absolútni mazloši, nevychovanci a darebáci :) A ako posledné k nám prišlo ministádo sliepočiek, s ktorými nemáme až taký spoločenský kontakt, ale okolie tvrdí, že sa majú u nás nadštandartne, tak dúfam, že i ony sa u nás cítia dobre.




A môj manžel, ktorý "vôbec nemá rád zvery" dovolí kocúrikom spať v posteliach, v jeho taške, na jeho veciach, podelí sa o jedlo z jeho taniera. Sliepočkám postavil kurník na nožičkách, ktorý im aj zateplil, aby sa pipky mali dobre :) Ja viem, že nebol doma vedený k láske k zvieratkám, ale je to v ňom, len si to neprizná nahlas :) 
Naša psia dáma :



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára