Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 1. decembra 2019

Anjeli schádzajú

Advet ma zaskočil. Prišiel rýchlo a veľmi intenzívne.
Pokiaľ som počas roka "trošku viac citlivá", tak advent je časom emocionálnej búrky.
Milujem všetko a všetkých a potreba harmónie je na svojom vrchole.
Môj manžel zo mňa občas na svojom dne :)

Včera Hirschstetten Garten. 
Tiež som to plánovala už asi 5 rokov...


Veľké mestské záhrady vo Viedni, kde je vstup voľný.
Autom z Bratislavy i zo Záhoria do hodinky.
Parkovanie bez problémov, hustota návštevníkov zvládateľná.


Časť výstavy sa nachádza vo vykúrených skleníkoch, takže sa máte kde ohriať.
Nákup darčekov tu neurobíte, stánky sú najmä s jedlom a len zopár ponúka i nejaký spotrebný tovar. Plnené pečené zemiaky sú miestnou špecialitou, ale v cene jedného zemiaka si v Palmovom dome dáte normálny obed. Punč má na rakúske pomery nevídané grády a k dostaniu je i horúca čokoláda či horúci aperol. Pečené gaštany, langoše i zemiakové placky doplnili do sladka najmä obrovské šišky, wafle a čerstvé ovocie v čokoláde.




Bambulky sú už veľké, ale sú z nich skvelé parťáčky.
A od Emky by sa už bolo čo to priučiť...najskôr som to charakterizovala ako drzosť, ale pomaly prichádzam na to, že je to zaujmavým spôsobom zabalená múdrosť :)


Sám proti všetkým...náš tatinko to nemá jednoduché.


Aj Emka už začala vianočne dekorovať...teda..hm.. .


Stacynka má na zimný spánok podobný názor ako ja :)




Mimochodom, ten skvelý pocit z predchádzajuceho príspevku mi vydržal presne dva dni :( než ho vystriedal pocit presne opačný, len rovnako intenzívny. Takže novoročné prianie zlatej strednej cesty v mojom preživaní si kľudne môžem opäť zaradiť do ďalšieho roka.

A čo sme ešte stihli:

Naložiť kapustu.
Smrdela príííšerne, napáchli aj steny domu. Ale je skvelá, chrumkavá a kyslá.



A bambula menšia (teda už iba mladšia, prepáč Miši) si užila trochu slávy



Tu to všetko ešte alebo už opäť spí, tak si užijem ešte ten kľud a potom spoločné dlhé nedeľné raňajky a obed, pri ktorom zapálime prvú sviečku. Pozrieme si vianočný film, dáme pár hltov vareného vínka...just a perfect time. 

S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára