Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 11. novembra 2018

Také zvláštne ráno

Obvykle milujem nedeľné rána. To dnešné je akési jesenné.
Ľútosť nad odchodom pána Geišberga. Pre mňa navždy ČLOVEK.
Kiežby to "tam niekde" naozaj pokračovalo....
Zvláštne že i ako "neveriaca" to vlastne želám každému, kto odíde. Jednému, aby pokračoval v tej kráse, ktorú tu načal, inému, aby mohol vidieť, čo všetko spôsobil svojmu okoliu.
V naivnej viere, že prehodnotí a pochopí.

A výsledky komunálnych volieb...achjo :(
Naozaj som sa tešila, že sa konečne usilujú presadiť aj mladí ľudia, ktorí majú iný pohľad na veci...
I ľudia prisťahovaní, neovplyvnení vzťahovým kolotočom a udalosťami z minulosti.
Lenže veľmi ťažké to je v týchto dedinách. Ľudia volia kľudne i  človeka  smutne známeho, hlavne že je "náš".
A to nehovorím o nechutných diskriminačných výrokoch, ktoré som tu počula.
Cítim sklamanie.

Sobotný večer bez tatinka, všade som hľadala Stacynku.
Potvorka, vie presne, kde je pohodlne.



Doobedie bolo exteriérové. Najmä Emku a Stacy nám treba venčiť, lebo ony
 dve sú vlastne celý týždeň len v našej dedine  a chytá ich trošku stereotyp.



bobrík upratoval






Piatkový večer - najskôr som myslela, že proste padnem do postele po tomto týždni.
Napokon som tú vírivku napustila a keď došiel Igorko večer, ponorili sme sa aj s bublinkami v pohári a Eminkou.


A bol to týždeň nielen náročný, ale i inšpiratívny. Naša firma tvorí knihu,
 trošinku som do nej prispela a fakt ma to bavilo.
Ťahá ma to tým knižným smerom akosi stále viac.
Asi je to  Zuzkou a jej svetom, asi aj tým, že Miškine prekladateľstvo je teraz neustále kol nás...

A hoci strašidelnú výzdobu sme ešte stále neodstránili, o tri týždne začna advent ...
Už to tu pomaly presakuje...


Želám vám krásny nový týždeň!
S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára