Celkový počet zobrazení stránky

streda 21. februára 2018

Zbližovanie




 Tak sa to Riškovi konečne podarilo


čľupnúť si trochu medzi rybky
voda bola až za našou posteľou


škoda, že som pri tom nebola :(


Ale predpokladám, že nejakú dobu sa bude akvarku vyhýbať.

Veľa srandy s vašimi miláčikmi!

S láskou Z.

4 komentáre:

  1. Vidis, ze ma to doteraz nenapadlo! Staci mat odokryte akvarium, a cela rodina ma o zabavu postarane. Ide sa na to :-)
    Let rozmyslam ze ked do naseho maleho akvaria skoci Hermina, tak rybickam nezostane ani kvapka...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď to nebol úmysel! Teda aspoň myslím, Igorko vraj čistil akvarko...Pozri, ak tam Hermína aj chvíľku pobudne, nebude už žiadnej vody treba :) Je všeobecne známe, že rybacinka mačkám doooosť vonia :)

      Odstrániť
  2. My si zase užíváme s činčiláky :-D Jsou to naše radosti, že? :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj Jani, tak to by som si pozrela, máš niekde zverejnené fotky? N ablogu som nenašla...

      Odstrániť