Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 7. januára 2018

Dobré ráno

Ak sme za tieto sviatky niečo naozaj skvele zvládli, tak je to 
absolútne rozbitý denný režim.
Bude pol tretej ráno...zdravím...
Jedine Stacy funguje akotak normálne.

V pondelok asi umrieme, ale už sa teším, že opäť nabehneme
 do normálneho rytmu. Mimochodom tá myšlienka základnej mzdy pre každého bez akejkoľvek námahy mi príde stále absurdnejšia, po týchto dvoch týždňoch ničnerobenia viem isto, že to ľudstvu môže riadne ublížiť. 
Aj keď, bolo to fajn, prečítala som nejaké knižky a videla (na moje pomery) fakt veľa filmov.

V Miškinej kúpeľni pribudlo zrkadlo


ešte stále vianočne, ale už aj tulipány



vianočné darčeky 


Darčekové naj boli asi vojenské skladacie lopaty - ja som kúpila Igorkovi 
a on mne...nemohli sme uveriť...my si tie mozgové súbory už asi navzájom zdielame.
A ak by sa vám to zdalo čudné - každý ju teraz máme v aute, ja už som bola raz v situácii, že som zapadla do snehu a čakala na odhŕňač.
A vlastne boli tri - jednu dostal odo mňa aj môj brat :)

Dnes som trošku upratovala a okrem iného vyhodila napr. fitnes diár pre rok 2016...nepoužitý prirodzene...Tak asi toľko k nejakým novoročným predvsavzatiam...o angličtine či hre na gitaru napr. tiež už pár rokov rozmýšľam...
Akosi nepodstatné mi to všetko pripadá...ono stačí tak málo - chcieť, považovať to za dôležité, mať motivácu...u mňa absentuje asi všetko.

Ale jeden novoročný sľub som si predsa dala - 
aspoň raz za mesiac si dať rande s mojim manželom a tento vážne dodržať chcem.

januárové už prebehlo :)
Maximus Brno


Hm...bolo to také moje vysnívané, fotky na nete priam neuveriteľné. A áno - sauny neskutočné, kúpacie jazierko gýčovo krásne (drahý sa aj okúpal, voda mala 4,5 stupňa brrr). Celkovo výnimočné zariadenie, nápoje si môžte brať sebou i do bazénov, všade sú i držiaky na ne. Oddychové miestnosti s hojdačkami, lehátkami, krbom...všetko tiptop, ale...ALE na mňa fakt masovka :( Priveľa ľudí. My poloasociáli ...veď viete...

Všetkým peknú nedeľu a deťuchom bezbolestný štart po prázdninách!
S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára