Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 11. septembra 2017

Gyor

Nečakané prekvapenie. Išli sme s nákupnou misiou, konečne kúpiť Miške šaty na stužkovú
 a bol z toho napokon taký príjemný "dovolenkový" deň.

https://travelissimo.sk/gyor-mesto-ktore-mi-chcelo-ukradnut-srdce/

Na tento článo som narazila až dnes ráno, ale plne súhlasím. Fakt som sa na chvíľu zasnila aké to je, bývať v tom krásnom historickom centre, sobotné ráno tráviť na kávičke s výhľadom na rieku a potom sa prechádzať zeleninovoovocným trhom...trochu som im závidela.
V Gyori sme už boli kedysi v termáloch a zopár krát v Tescu, keď sme ním prechádzali. Ale jeho skutočnú krásu sme objavili až teraz.

tak napr. tento domček nad vodou...hneď by som ho adoptovala














Trochu ľutujem, že som viac nefotila popri rieke. Ľudia člnkovali, sedeli
 na upravených brehoch, užívali posledné lúče slniečka.

Okrem toho, že mesto je úplne čistučké, plné zelene a lavičiek, 
nechýbajú aj také "malichernosti" ako verejné WC, či mapky mesta. 

Opäť taký ten čudný pocit...čo robíme nesprávne? Niečo nám stále chýba...A ten pán v článku mi pripomenul, že áno, naozaj žiadne reklamy a bilbordy...Čarovné.

A ešte jednu atrakciu musím spomenúť. Fontána uprostred rieky, ktorá vytvára vodnú stenu
 a na tú večer premietajú filmy...waw.

Ak máte čas a chuť...strávte aspoň jeden deň...alebo aj týždeň. Stojí to za to!

S láskou Z.













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára