Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 11. júna 2017

Cestovateľsko - gastronomický

Deň detí je už dlhšie za nami, ale ako prípadnú motiváciu na darčk
 za vysvedčenie vám chcem ukázať, čo dostali naše deťuchy


Knižku na recepty v krásnom retro dizajne.
Doteraz si pamätám zápisnik A5 formátu s tvrdými doskami zvláštne zelenej pastelovej farby, ktorý mala moja babina, dokonca sa mi zdá, že si vizuálne pamätám jej písmo.
Ja viem, máme internet....ale aj tak mi príde milé mať svoj vlastný receptár.
Aj ja mám jeden, od Katky, je omnoho väčší a hoc krásny, ešte stále som nezačala do neho písať. Asi si to dávam ako záväzok pre túto jeseň.



A táto druhá knižôčka je pre tohoročnú letnú dovolenku. 
Keďže už to máme naozaj odskúšané, ako sa už na štvrtý deň na jednom mieste nudíme,
rozhodli sme sa s Hugim prejsť Čechy. Radi by sme trochu kultúry, trochu vody, trochu hôr.




zopár z dneška




Špízy robila Emka




 A v polievke je náš vlastný hrášok. I keď máličko, 
lebo susedovie holuby mi ho takmer úplne zlikvidovali :(


Dobrú nocku a krásny nastávajúci týždeň!
S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára