Celkový počet zobrazení stránky

sobota 4. februára 2017

Neskorá profylaxia

Trošku som to časovo podcenila. Súbor opatrení proti zimnému splýnu som spustila prineskoro. Ale bojujem.
Odborníci odporúčajú odletieť niekam za slnkom. No, nie každý má časové, finančné či zdravotné predpoklady na také jednoduché riešenie.

Skúšam prechádzky, do ktorých sa mi vôbec nechce a musím sa nútiť( hoc ešte prednedávnom by som šla kamkoľvek) a doplniť stravu o všetky tie semiačka, klíčky a farby čerstvosti.





a "obklady z kocúra" - vrelo odporúčam




Eminka  mala meniny


na večeru si želala lososa


s listovým špenátom, zemiačikmi a cibuľkou pečený


a včera sama upeikla zdravé lievance, z vločiek, banánu, vajca a mlieka


v rámci rovnováhy podávané s nutelou a šlahačkou

A bolo vysvedčenie, Emi samé, Miška tiež jedno z najlepších počas gympla, sú správne nakopnuté dievčatá. Budúci týždeň Miška začína autoškolu...ešte bude zábava. Dúfam, že jej to pôjde lepšie ako kedysi mne.

Želám pekný zvyšok víkendu všetkým, nabudúce (snáď) s vačším optimizmom.

S láskou Z.

2 komentáre:

  1. Boze, Zdeni, ze autoskolu ! Sak tot bola taka malinka.... Tie deti neskutocne rychlo starnu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Luci, ešteže my nie :) Áno, chytá ma nostalgia, ale na druhej strane, ona je teraz taka fajn parťačka...baví ma aj keď je zostarnutá :)
      p.s. mrkni aké veľké čudo máte vy doma, to ešte stále nemám v hlave usporiadané...

      Odstrániť